Szanowni Goście,
zapraszamy od zapoznania się ze specjalnym Kodeksem Higieny, który stworzyliśmy i wdrożyliśmy w Hotelu SKAL dla Waszego bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku.
SŁOWEM WSTĘPU
- Lokalizacja hotelu to cicha, spokojna część Ustronia Morskiego- blisko zielonego parku oraz terenu leśnego z wieloma ścieżkami dla spacerowiczów. Dodatkową atrakcją są interesujące trasy rowerowe na skraju nadmorskiego lasu, z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii.
- Szeroka piaszczysta plaża, pozwala na wypoczynek, oraz na kąpiele słoneczne z zachowaniem bezpiecznych kilku metrowych odległości od innych osób współkorzystających z plaży.
- W bliskim sąsiedztwie hotelu znajduje się kompleks sportowy, który zapewnia możliwość aktywnego wypoczynku.
- Wszystkie walory lokalizacji oraz wyjątkowa infrastruktura hotelu ze wspaniałym personelem są wystarczającymi argumentami, aby planować rodzinny wyjazd właśnie do Hotelu SKAL w Ustroniu Morskim.
- Trzeba wspomnieć o walorach leczniczych jakie dają spacery brzegiem morza, zbawienne powietrze z bryzą morską i tak zalecanym jodowanym powietrzem, kąpiele słoneczne, brodzenie w morzu, to wszystko czego nie dostaniemy w innych lokalizacjach poza wybrzeżem.
RECEPCJA
- W hotelu ustawiliśmy 15 stanowisk do dezynfekcji rąk, ustawione optymalnie dla komfortu Gości.
- Dodatkowo w recepcji hotelu istnieje możliwość nabycia maseczki oraz podręcznej butelki z płynem do dezynfekcji rąk.
- Przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk- zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty rejestracyjnej.
- Pracownik recepcji przeprowadza wywiad ze wszystkimi Gośćmi, pracownikami i dostawcami.
- Każdorazowo przy recepcji znajdują się Goście z jednego pokoju, pozostali oczekują na zameldowanie/ obsługę w wyznaczonej przestrzeni co najmniej 2 m od recepcji.
- Dokonujemy pomiaru temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do hotelu, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia to przyjęcia Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona- decyduje pracownik recepcji.
- Wszystkie czynności w obsłudze Gości realizowane przez pracownika wykonywane są w ochronnej przyłbicy, maseczce oraz w jednorazowych rękawiczkach.
- Czas przy recepcji podczas zameldowania ograniczony jest do niezbędnego minimum.
- Goście korzystają z jednorazowych długopisów- które również dezynfekujemy po każdorazowym użyciu.
- Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy.
- Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu.
- Każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę kilka razy podczas pełnienia obowiązków służbowych.
- Lada recepcyjna oraz wózki bagażowe dezynfekowane są każdorazowo po każdym gościu.
- Zachęcamy do dokonywania płatności bezgotówkowych. Terminal każdorazowo jest dezynfekowany po użyciu.
- W hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę wg Kodeksu Higieny.
- W recepcji udostępniliśmy możliwość nabycia maseczek ochronnych oraz żeli dezynfekujących.
POKOJE HOTELOWE
- Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut.
- Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, krany, sedes, biurko, szafy, szafki, szafeczki, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi firmy, której środki stosowane są w szczególnych miejscach takich jak- przychodnie, szpitale, laboratoria.
- W każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie.
- W każdym pokoju znajdują się środki bezpieczeństwa do dezynfekcji rąk.
- Pracownicy działu Housekeepingu wyposażeni są w żele antybakteryjne, przyłbice - maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca pokój zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych rękawiczkach wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel, kosmetyki, materiały reklamowe, papeterię, zestaw herbat i kawy oraz dokonuje uzupełnienia minibaru lub lodówki.
- Stosujemy zasadę ozonowania i dezynfekcji pokoju po każdym pobycie- pokoju posprzątanego – gotowego do zamieszkania przez nowo przyjeżdżających Gości. Wymienione urządzenia dezynfekują również wszystkie powierzchnie całego wyposażenia pokoju pozostawiając pokój w pełnej higienie dla kolejnych Gości. Zawieszka na drzwiach „Pokój zdezynfekowano” oznacza w pełni przygotowany pokój na Państwa przyjazd.
- Wszystkie pokoje są wyposażone w samodzielne jednostki ogrzewające i schładzające pokój- klimatyzatory wyposażone są w specjalne filtry HEPA.
- Na życzenie Gości jako usługa dodatkowa pokój może być dezynfekowany/ ozonowany w trakcie pobytu – zgodnie z instrukcją że w trakcie dezynfekcji w pokoju nikt nie przebywa.
- Zalecamy nie pozostawienie w pokojach otwartych produktów spożywczych, oraz kosmetyków.
POSIŁKI
- Posiłki serwowane są w formule do pokoju.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.
- Kucharze i pracownicy kuchni pracują w rękawiczkach i przyłbicach.
- Przekąski serwowane są w jednorazowych opakowaniach.
- Kelnerzy są wyposażeni w maseczki ochronne oraz jednorazowe rękawiczki.
STREFA SPA
- Strefa SPA wyposażona jest w wentylację, która podaje świeże powietrze zdezynfekowane dzięki wymuszonej wentylacji w której zastosowane są lampy UV-C, które dezynfekują nadmuchiwane powietrze. Promieniowanie to nieodwracalnie dezaktywuje wirusy i bakterie- znajdujące się w zasięgu promieni emitowanych przez lampę.
- Przed wejściem do strefy SPA znajdują się środki do dezynfekcji rąk- zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk każdorazowo przed wejściem.
- Pracownicy SPA wykonują zabiegi i obsługują Gości w czystych uniformach, przyłbicach, oraz w jednorazowych rękawiczkach i fartuchach.
- Jednorazowy sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu.
- Klamki w drzwiach do gabinetów są każdorazowo dezynfekowane.
- Pokoje zabiegowe są ozonowane lub odkażane lampą UV-C po każdym zabiegu.
- Gabinety, szatnie, prysznice w strefie SPA są dezynfekowane po każdym Gościu.
- W saunach Goście zobligowani są do siedzenia na ręczniczku.
- Sauny są ozonowane w przerwach nocnych.
- Goście są zobligowani do umycia ciała mydłem przed skorzystaniem z sauny, masaży, zabiegów na ciało, zabiegów na twarz.
- Proponujemy specjalna ofertę zabiegów wykonywanych w prywatnych strefach komfortu i relaksu Gości- tzn. w ich pokojach i apartamentach hotelowych. Po każdym zabiegu pracownik sprząta użyte ręczniki, prześcieradło, leżankę i kosmetyki. Zapewniamy, że ten sposób wykonania zabiegów jest wykonany również z najwyższą starannością samego zabiegu jak i higieny w trakcie zabiegu.
- Korzystanie z saun i łaźni oraz groty solnej odbywa się na indywidualne zamówienie wyłącznie dla osób razem mieszkających w pokoju lub apartamencie.
- Polecamy do zakupu wyjątkowe kosmetyki jakimi również wykonujemy zabiegi, i masaże. Jest to dobra alternatywa relaksu i poprawy kondycji skóry wykonana samemu w pokoju.
REKREACJA
- Rowery i sprzęt rekreacyjny zewnętrzy każdorazowo jest dezynfekowany przed wynajęciem/ udostępnieniem.
PRZESTRZENIE HOTELOWE
- Zakupiliśmy nowoczesny sprzęt do rozpylania środków dezynfekujących.
w przestrzeniach ogólnych i co 4 godziny dezynfekujemy lobby, restauracje, punkty gastronomiczne, strefy sportowe i strefę SPA. - W wentylacjach które zasilają części wspólne hotelu zastosowane zostały lampy UV-C które neutralizują wirusy, bakterie i grzyby z powietrza wtłaczanego do pomieszczeń.
- Pomieszczenia ogólnodostępne są systematycznie wietrzone nie rzadziej niż do 3 godziny.
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie.
- Nie rzadziej niż co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach oraz powierzchnie często dotykane przez Gości.
- Wszystkie windy są codziennie dezynfekowane.
- Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane.
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych.
- W hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo.
Dziękujemy za wybranie naszego hotelu na ten wyjątkowy wypoczynek.
Dołożymy wszelkich starań aby Państwa pobyt był wyjątkowy i spełnił oczekiwania komfortu z serwisem najwyższego standardu.
Dyrekcja hotelu